Ewa Brok Etykieta Biznesowa
Moduł szkoleniowy

Komunikacja za pomocą narzędzi jakie daje technologia: email, telefon, komunikatory, wideokonferencje

Telefoniczny savoir-vivre

  • Przedstawianie się i odbieranie telefonu zgodnie z najnowszymi standardami
  • Czego unikać podczas rozmowy przez telefon?
  • Telefon podczas spotkania biznesowego na stole – na co zwrócić uwagę?
  • Nie możesz rozmawiać?
  • „Zajmę dosłownie 2 minutki”
  • Zerwane połączenie
  • Z telefonem w miejscach publicznych, na spotkaniach, konferencjach
  • Zarządzaj ciszą podczas rozmowy
  • Kto się rozłącza pierwszy?
  • Jak kończyć rozmowę telefoniczną?
  • Krótkie wiadomości tekstowe, wiadomości głosowe – na co uważać, gdy korzystamy z nich biznesowo?

Trudny rozmówca w kontakcie bezpośrednim i przez telefon.

  • Jak z klasą radzić sobie z trudnym rozmówcą przez telefon i w rozmowie twarzą w twarz?
  • Jak wyjść z twarzą z wypowiedzianych niepotrzebnie słów? Co zamiast przepraszam?
  • Rozmówca nie ma racji — jak przekonać kogoś do swojej?
  • Co warto wyrzucić z naszego biznesowego słownika, bo obniża nasz profesjonalizm i działa ludziom na nerwy? Postaw na zwroty nienachalne.

Email – profesjonalna forma komunikacji

  • Skrzynka mailowa: Tytuł, pole "Do", Pole "Dw"
  • Nagłówek, gradacja przywitań w zależności od stopnia relacji
  • Drodzy, mili – czyli jaki nagłówek w mailach, gdy adresat jest zbiorowy
  • Zakończenie i rodzaj podpisu. Co zamiast „pozdrawiam”?
  • Rezygnujemy z gotowych formułek i urzędowego tonu
  • Nie dostajesz odpowiedzi na maile? Jak sobie z tym poradzić?
  • Forma emaila – o co zadbać?

Wideokonferencja, telekonferencja

  • Wysyłamy zaproszenie na spotkanie, jakie informacje powinno zawierać?
  • Brak włączonej kamery
  • Przebieg spotkania, moderacja i dbanie o dynamikę spotkania
  • Przedstawienie, powitanie uczestników
  • Small talk
  • Wszystko widać i słychać, czyli jak zadbać o to, aby rozmowa była nie tylko efektywna, ale i udana.

Porozmawiajmy o współpracy

Jeśli zainteresowała Cię ta tematyka, zapraszam do bezpośredniego kontaktu.
Z przyjemnością dostarczę szczegółowych informacji i przygotuję indywidualną ofertę.

Udostępnij znajomym!

LinkedIn
Facebook
Twitter

Zobacz również...

Loading...
Ewa Brok - etykieta biznesowa

Ewa Brok

Trener etykiety biznesowej, profesjonalnego wizerunku i autoprezentacji z 17-letnim doświadczeniem zawodowym.

Rozwija sztukę dyplomacji i komunikacji interpersonalnej. Wspiera managerów oraz przedsiębiorców w zwiększaniu zawodowej skuteczności poprzez budowanie tzw. marki osobistej. Uczę m.in. komunikacji niewerbalnej-przez wygląd, zachowanie i mowę ciała.

Bądź na bieżąco!

Na moim osobistym profilu LinkedIn znajdziesz zawsze najświeższe informacje, w tym zapowiedzi szkoleń, nagrania video i krótkie felietony.

Zapraszam serdecznie!